Translate to a different language

vrijdag 30 oktober 2015

Smeltroes

Zuske, heb jij een kom?
Bij mij staan alleen wat potjes in de kast.

Hanny en ik gaan vandaag op rak.
We hebben bessem.
En een beetje afscheid alvast.

"Dan kunt u hier omkleden en uw bikini of badkleding aandoen",
 zegt de hammammadame.
Is het 'Preutse Woensdag' of zo?
Ik stap uit de douche in mijn zwarte katoenen hema onderbroek
en krijg een speelse tik op mijn achterwerk.

Op de warme marmeren tafel liggen
twee piepjonge lijven in bikini op hun rug.
Als de masseuse begint met het inzepen van het mooie meisje,
deinzen haar plastic borsten in onverwachte richtingen.
Dan valt er niks meer te zien behalve een berg bubbeltjesschuim.

Ik kijk de andere kant op.
Twee volmaakte bruine billen
gaan het Turks stoombad in.

We gooien heel wat kommetjes water over elkaar heen.

Onze 'Woensdag Zussendag'  eindigen wij in de Marokkaanse supermarkt.
Hanny koopt 10 kilo kippenpoten voor tien euro. Hahahalal.

Ik heb meer zin in salade vanavond.
Met ijs als toetje.


Met dank aan onze goede vriend Erwin en VakantieVeilingen.nl