Translate to a different language

zaterdag 24 januari 2015

Risico vol maar prachtige dag! Richting Taroudant

Vandaag heb ik er voor gekozen een te lange route naar Taroudant te nemen.
Daarbij was vooraf bekend dat er wegwerkzaamheden zouden zijn om de weg te herstellen.
Het was een dag uit duizenden, vermoeiend maar gaaf om te doen.
Ik noem het maar een Grand Canyon route! deels piste maar goed te rijden.
Halverwege blijkt al snel dat mijn auto niet gemaakt is tegen piste rijden,
als ik tussendoor een broodje ga eten en de besteklade opentrek schrik ik me rot.
De hoeveelheid stof dat door de roosters achter de koelkast naar binnen is gekomen is echt niet normaal.
`s Avonds nog een risico of 2 genomen door op de drukke Souk bij kleine straatkeukens eerst een broodje Schaap te eten voor 6 Dirham (0,60 euro) en daarna nog bij een ander een broodje kefta-friet voor 3 Dirham (0,30 euro) natuurlijk beide compleet zoals de locale mensen ze eten met saus, en.. iets..??
Als ik nergens last van krijg ga ik het vaker doen want het was best lekker!


In het midden een Berberwoning




Een prachtige Kasba


Stukje offroad