Translate to a different language

maandag 13 oktober 2014

Accu Oops, en naar La-Petite-Lande

Ik heb een heerlijk rustig weekend achter de rug.
Maar heb gemerkt dat zijn huishoud-accu nog maar de helft van de oorspronkelijke capaciteit vasthouden.
Ik vermoed dat 1 van de 2 batterijen een poolklem los ligt.
Als ik vanmorgen de boel bekijk zie ik niets vreemds, laat ik de doppen eens van de accu af draaien..
WAT? ik zie geen water meer? O,oo
Dus het eerste wat ik doe ik bijvullen nadat ik spul bij de supermarkt heb gekocht, nu maar zien of het nog goed komt!

Bij Fred en Irene ga ik op de camping "La Petite Lande" ik wordt als familie welkom geheten :)
Het is een eenvoudige, landelijk gelegen camping waar rust hoog in het vaandel staat.
Wat mij direct opvalt is het sanitairgebouwtje dat naar hollandse "luxe-thuis-standaard" gemaakt is.
Met een douche nog bijna lekkerder dan thuis, wat je over het algemeen bij kleine landelijke camping niet zou verwachten.
Er is zelfs een zwembad aanwezig om in de zomer verkoeling te vinden.
Een geweldige plek om te onthouden: www.la-petite-lande.com