Translate to a different language

maandag 29 september 2014

Heerlijk rustig weekend

Het hele weekend is het mooi weer geweest op het rustige platteland van Noord Frankrijk.
Zaterdag parkeer ik op de camperplaats in Richebourg wat naast een sporthal waar in het weekend blijkbaar geen gebruik van wordt gemaakt is gelegen.
Het is zo lekker rustig dat ik langer blijf.
De buren zijn ook Nederlanders, gezellig!

Maandag, weer op pad wil ik eigenlijk Chateau d'Olhain bezoek
Dit blijkt buiten het seizoen pas om 15u open te gaan terwijl ik er al om 11u voor de deur sta.
Ik heb nog wel een foto gemaakt.
Of het nou toeval is of niet..
We staan weer met 4 Nederlandse campers bij elkaar in Nuncq Hautecote.
3 vd 4 als op de vorige Camperplaats.
We maken het erg gezellig aan een van de picknick tafels, 3 generaties bij elkaar.
We blijken ondanks dat we verspreid uit het land komen toch veel dezelfde connectie of interesses te hebben.
Top, erg gezellig met de oudjes ;-) (mocht ik niet zeggen)