Translate to a different language

zondag 3 november 2013

Dertig landen

Dertig landen in drie jaar wat is het eigenlijk...
Ben ik op zoek naar een paradijs?
Is één per jaar niet genoeg?
Avontuur of vlucht?

Toch geniet ik met volle teugen.
Reizen maakt mij gelukkig.

Alleen.. eenzaam?  Nee nooit.
Ik heb op z'n minst mn hondje en het is toch leuk met vreemden een gesprek te beginnen!
Al is Grieks voor mij echt niet te verstaan.
Overal kom je wel Engelstalige,  Duitstalig of Nederlanders tegen.

Dertig.. welke waren het ook al weer?
Andorra
België
Canada - 3 provincies
Denemarken
Duitsland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije
Italië
Kroatië
Liechtenstein
Luxemburg
Monaco
Nederland
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal
Roemenië
San Marino
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Turkije
USA - 40 staten
Vaticaan
Zweden
Zwitserland

Allemaal een eigen verhaal en mooie plekjes om nog eens te doen.