Translate to a different language

zaterdag 30 juni 2012

Aagh Napolitanen!!, de Amalfi-kust


De nacht was niet lang, de bar/disco naast de camping had een jongeren feest tot na 01:00u. Ook was ik al weer om 8u wakker. Via Napoli naar een kustroute die volgens mijn duitse buren erg mooi moet zijn... NAPOLI, Aagh!! Rij eens normaal man! Dit is tot nu toe wel de ergste plek waar ik ooit heb gereden, je moet hier geen spatje bang zijn in het verkeer. Verkeersborden? regels? belijning? stoplichten? waar zijn die ook al weer voor??? Met een stukje Tolweg van € 2,10 probeer ik me zo snel mogelijk uit deze chaos te rijden. Eenmaal bij de Amalfi-kust is het toch echt genieten! De route is adembenemend. De weg slingert tegen de kustbergen wat op sommige plekken een wonder lijkt dat er uberhaupt een weg is! en dan staan er ook nog huisjes langs de weg . Unesco gebied. Na Salerno weer een camperplaats aan het strand Vlak bij het dorpje Lago Secondo. Waar ik `s Avonds met Engelse Honeymoon`ers in gesprek raak die als huwelijksreis een 3 maanden reis in hun 1972 VW-busje rondreizen. Blog: Campermoon.com